.

16 kwietnia 2018

Roślina farba do włosów SANTE


Jestem pod ogromnym wrażeniem efektu farbowania włosów farbą roślinną. Używałam takiej farby pierwszy raz i nie wiedziałam czego mogę się spodziewać, a tutaj pozytywne zaskoczenie 🤗
Farba jest w postaci proszku, który należy wymieszać z około 300ml. gorącej, przegotowanej wody. W instrukcji napisane jest, że dla wzmocnienia koloru zamiast wody można użyć gorącej czarnej herbaty lub przegotowanego czerwonego wina. Ja wybrałam wodę ponieważ nie chciałam żadnej domieszki czerwieni czy brązu.
Wybrałam naturrot ( dosłowne tłumaczenie - naturalna czerwień, ale w j. niemieckim rot oznacza także  kolor rudy więc można przyjąć, że jest to naturalny rudy) ponieważ mój naturalny kolor to kasztan. Zawsze wybieram takie kolory, które nie wymagają wcześniejszego rozjaśniania włosów.
Wszystkie chemiczne farby zawsze wysuszały moje włosy, a kolor... jak w Lotto😕 Po użyciu tej farby włosy są w takim samym stanie jak przed farbowaniem, a kolor zachwyca, przynajmniej mnie😁
Jeśli chodzi o mnie to SANTE 100% Roślinna będzie moją jedyną farbą🙆





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz